poniedziałek, 25 czerwca 2012

Frugo-recenzja smaków

Siema... Ostatnio panuje wielka moda na frugo,więc może post o nim Was zaciekawi,a więc do oceny jako pierwsze pójdzie frugo pomarańczowe:
Smak:pomarańczowy,a tak dokładnie to

passiflora, pomarańcza, jabłko, cytryna.Jest to moje ulubione frugo! Dla czego? Jest bardzo delikatne i ogólnie- ciekawe połączenie owoców. (Np. Jabłko i pomarańcza...) Passiflora też jest w sokach rzadko spotykana.Jednak nie można zapominać,że tam wcale tej passiflory prawie nie ma,tylko jakieś kwasy i wgl... Tak dla zaspokojenia waszej ciekawości wklejam skład:

woda, sok jabłkowy, cukier, sok z owoców passiflory, sok pomarańczowy, sok cytrynowy, przeciwutleniacz: kwas askorbinowy, naturalne aromaty, barwnik beta-karoten. Produkt pasteryzowany. Zawartość owoców w zależności od smaku Frugo min. 21%.

 ocena: 9,5/10

Zacznę od tego,że obrzydzają mnie czarne napoje. Czarne frugo owszem,piłam,ale przez przypadek (długa historia) Po wypiciu czarnego frugo miałam taki dziwny smak w zębach takie dziwne uczucia... Do smaku zbytnio zastrzeżeń nie mam,ale według mnie jest to jedne z najgorszych frugo. Lody z niego są ohydne (i z domu i ze sklepu) Zamrożone nabierają dziwnego smaku...skład:Frugo czarne: wiśnie, porzeczki, winogrona, pitahaya - Frugo
Objętość netto: 250 ml
Skład:
- woda
- cukier
- sok winogronowy, cytrynowy, z czarnych porzeczek, wiśniowy
- przetarte pitahaya
- brawniki: Karmel E250d, aromat naturalny 

 Czerwone frugo... Co by tu o nim powiedzieć... Może zacznę od tego,że jest ohydne! Strasznie gorzkie-zarówno jak i różowe.Tego frugo nie polecam,większość moich koleżanek powie to samo. Ocena 2/10

Składu nie dam,bo nie mogę znaleźć,ale tak teoretycznie:

 Czerwone frugo w składzie ma soki z jabłek, aronii, cytryny czarnej i czerwonej porzeczki, truskawki, wiśni i granatów. Jednak dominującymi smakami są porzeczka czerwona i truskawka.

Nie polecam !!!

W następnym poście ocenie frugo zielone oraz żółte,zapraszam do komentowania.

5 komentarzy:

  1. ja własnie czarne najbardziej lubie a czerwonego jeszcze nie piłam ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwonego jeszce nie piłam lecz moim ulubionym jest pomarańczowe <3

    Zapraszam do mnie na nowy post : http://brulionwkratke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię czarne i różowe ,ale co do czerwonego muszę się zgodzić-jest ohydne i ma chemiczny smak
    pozdrawiam :)
    pamietnikniny1.blogspot.com
    Obserwujcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie orginalny blog :) mi się podoba, a co do frugo lubię czarne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja najbardziej lubie pomarańczowe ;P Dołączyłam do obserwatorów w zamian prosze o to samo : http://freciochy.blogspot.com/
    (jestem z zapytaja)

    OdpowiedzUsuń