sobota, 30 czerwca 2012

big big world :)

 Na zakończeniu roku pewna dziewczyna z mojej klasy (bardzo ładnie śpiewa) zaśpiewała piękną piosenkę- big big world :) Piosenka ta mnie zachwyciła !!! Nie dość,że bardzo ładny wykon ( i w oryginale i przez nią) to jeszcze jej treść). Od czasu apelu (wczoraj) słuchałam ją 17 razy :-) A oto piosenka w oryginalnym wykonaniu. Jeśli Wam się nie wyświetliła wpiszcie w yt:

Emilia - Big Big World 

Jak już zaczęłam pisać notkę o muzyce, to na tym temacie zostaniemy... Nie należę do osób,które chwalą się muzyką lub piszą- Bez muzyki nie mogę żyć itp. Nie słucham pojedynczych gatunków muzyki-np.popu, bądź reggae... Reggae nawiedzę! Dlaczego? Z powodu Bednarka... Lubię rap (mój brat wprowadził mnie w ten świat i dzięki niemu mam wenę do pisania wierszy). 


Ostatnio głośno jest o występie Queen na stadionie miejskim we Wrocławiu... Ja nie mogę nazwać tego występem Queenu... Dlaczego? Adam Lambert nie zastąpi Fredy-ego Mercury. Zespół Queen jest dla mnie wielkim wzorem,a oto ich piosenka (moja ulubiona) Świetna treść,a teledysk też jest całkiem,całkiem... Mieli bardzo fajny pomysł na piosenkę :) I want to break free to bez wątpienia jeden z ich najlepszych hitów,który na długo zapisze się w pamięci każdego fana Queenu i dobrej muzyki.


Na dzisiaj to tyle,ale już jutro możecie spodziewać się nowego posta :)                                           Podajcie tytuły Waszych ulubionych piosenek :)


 

9 komentarzy:

  1. Fajny blog , dodaje do obserwowanych . ;3

    Zgadzam się z tobą .. Lambert nigdy nie zastąpi Fredy'ego . Kiedyś też było głośno że to Lady gaga miała go zastąpić -.- Cóż... piękno muzyki powoli wymiera

    Zapraszam do mnie : world-of-bloody-curses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie moje ulubione piosenki są na tym (moim) blogu:
    http://tylkotakethat.blogspot.com/ .

    Dodaję się do obserwatorów i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki , że sądzisz iz ładnie śpiewałam :) Tez lubię tą piosenkę
    Zapraszam ponownie do mnie : pamietnikniny1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma za co Iga,byłaś świetna,oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz co ja lubię reggae ale nie ze względu na Bednarka tylko ze względu na jej przekaz - prosty i głęboki. Kiedyś słuchałam SGM ale teraz już przestałam bo zrozumiałam że reggae to też inne zespoły i wokaliści i na dobre mi to wyszło. Ty tez powinnaś posłuchać a może się jednak przekonasz c:
    Źle źle źle rozpisałam się tyle o reggae a miałam o czym innym :x
    Więc mówiąc krótko ja znałam ta piosenkę Big big World i muszę przyznać że to naprawdę piękna piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama uwielbia reagge i słucha cały czas Marleya,po prostu reggae nie przypadło mi do gustu

      Usuń
  6. Ja najbardziej lubię The show must go on. Ale I want to break free też jest świetne! U mnie na drugim miejscu. Do hard rocka przyzwyczaił mnie tata, ale reggae też słucha (szczególnie Boba Marley'a), jednak mnie to całe reggae nie przyciąga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Załamałaś mnie. Jak można nienawidzić reggae z powodu Bendarka? Przecież on wyje jakieś pseudo reggae, słyszałaś prawdziwe? To jak nienawidzić kogoś za to, że np. ma krzywe palce.

    OdpowiedzUsuń