wtorek, 21 sierpnia 2012

Witam ponownie + kosmetyki ziaja

Witam,z wakacji wróciłam już jakiś czas temu,ale dopiero teraz zmobilizowałam się do napisania kolejnego posta. O wakacjach rozpisywać się nie będę,ale sądzę,że post o kosmetykach firmy Ziaja też powinien Was zadowolić...


Zacznę od moich ulubionych- o zapachu masła kakaowego.
Moja koleżanka,która mieszka w Niemczech Zawsze dzień przed wyjazdem z Polski kupuje sobie zapas tych kosmetyków. Tak jak ja uwielbia ten zapach. Z działania też jest bardzo zadowolona.


Ja zawsze miałam problemy z suchą skórą - oto moi wybawcy.



Kremowe mydło pod prysznic intensywnie nawilża skórę. Zdecydowaną zaletą ( tak jak i wszystkich kosmetyków poniżej) jest zapach.  Niestety nie utrzymuje się od długo na skórze. :(


Balsam do ciała- używam go głównie do rąk,zamiast kremu. Ocena jak najbardziej pozytywna :)



Na spękane usta-balsam do ust :)










Teraz już zmieniamy zapachy :) Lawendowy szampon jest świetny ! Używam go od około tygodnia i jestem naprawdę bardzo zadowolona :)

8 komentarzy:

  1. Fajny blog ;) zapraszam do mnie www.helo-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też używam kosmetyków ziaja i je uwielbiam :D

    tylkotakethat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ich uzywam :)
    Zapraszam do mnie : http://perfectclothesareperfectlove.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba zacznę używać. Fajnie tu masz , naprawdę.
      Dodaję się do obserwatorów.
      www.idealny-swiat-nadine.blogspot.com

      Usuń
  4. używałam tego szamponu,mogę powiedzieć że naprawdę ładnie pachnie i ogólnie jest fajny:)

    http://sennierealny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Racja! Ten lawendowy jest super! mi pasowal ;>

    +dodalam do obserwowanych, licze na rewanz :*
    www.polishtroublemakers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. no super blog :D

    zapraszamy do nas ! :D http://pingusie-pingusie.blogspot.com/

    obserwacja=obserwacja :D

    polecamy tez super konkurs !

    wraz z LUCY :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post :)
    notthisstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń