niedziela, 8 lipca 2012

Ostatni -post przed wakacjami i nowy domownik :)

Dzisiaj usłyszałam w radiu,że w parku koło,którego mieszkam schronisko promuje swoje psy.Poszłyśmy tam z mamą,żeby zobaczyć pieski. Gdy wystarczająco się naoglądałyśmy, wróciłyśmy do domu i o akcji powiadomiłyśmy sąsiadów. Najbardziej spodobał im się 14-sto miesięczny cocker spaniel- Nela. Pani pracująca w schronisku opowiedziała nam trochę o niej i okazało się,że... jej właścicielami była nienormalna rodzina . Pół roku mieszkała w łazience,aż w końcu  sprawą zajęła się policja. Potem wędrowała od domu do domu- ludzie często ją oddawali,ponieważ była agresywna. W tym momencie Nela raz w tygodniu chodzi na treningi i jej stan się polepsza. Wzruszeni jej historią sąsiedzi postanowili ją przygarnąć.(wiem co myślicie,to nie domownik,ale teraz powiem dlaczego tak ją nazwałam.) A więc moi sąsiedzi rzadko są w domu. Pod ich nieobecność to ja mam się zajmować Nelą. Będę wychodzić z nią na spacery itp :) Nie mam zdjęć Neli,aloe dodanie zdjęć psów jej rasy,raczej nie zaszkodzi... A teraz zostaje mi się tylko z Wami pożegnać,bo w wakacje ie wiem,czy dodam jakiś post,ale raczej nie :(

10 komentarzy:

  1. Śliczny psiak :*

    Ciekawy szablon + oryginalny pomysł na bloga :D

    Podoba mi się !

    Zapraszam do siebie

    http://lifestoo-short-to-be-polite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny psiak :)
    pozdrów Nelę ; D
    Zapraszam na mojego bloga: http://dagii-kosmetykiinietylko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Spaniele są śliczne ;) Ale i tak wolę duże psy ;)
    Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę duże psy,ale wiesz oni dużego mieszkania nie mają. Ja sama mam amstaffa.

      Usuń
  4. Piesek cudowny !!! Wiesz co ja gdybym usłyszała taką historię tez przygarneła bym takiego psa :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały piesek..:) Obieciałaś(na zapytaj) ,że jeśli dojdę do twoich obserwatorów to ty dojdziesz do moich ...więc...
    to jest mój blog (zapraszam wszystkich )
    http://freciochy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super psiak :) Tylko historia smutna...
    Ludzie to potwory- niestety!
    Ale psiak super ;*

    OdpowiedzUsuń