poniedziałek, 2 lipca 2012

Wakacyjne łowy :D

Wakacje są tylko raz w roku.... Na urodziny (7 czerwiec) dostałam trochę kasy,więc postanowiłam wczoraj zrobić z niej użytek. A oto co sobie kupiłam (zdjęcia z netu)


Za zakup tej torby jestem na siebie wściekła,gdyż kupiłam ją za 59.99,a potem znalazłam identyczną za 28.00.przez co nie było mnie już pod koniec zakupów stać na sukienkę,ale trudno się mówi,być może tamta była gorsza ? Torba zdaje się być porządna i jest lekka. Poza tym uwielbiam wzory marynarskie.


To nie wiem,czy można nazwać łupem. Kosztowała 3.99 zł w Rossmannie. Na włosach,a dokładnie końcówkach wygląda świetnie. Po rozjaśnianiu moich włosów (rozjaśniam cytryną) mam włosy ciemny blond z pasemkami jasny blond i wygląda u mnie bardzo naturalnie. Najpierw chciałam kupić sobie szamponetkę wiśnia,ale jak miałam ją ostatnio na grzywce trzymała mi się 6 miesięcy,a miała zejść po 2-4 myciach. Szamponetka nie wysusza włosów,ani nic :) Bardzo ją polecam, zobaczymy jeszcze tylko kiedy zejdzie mi z włosów ( mam nadzieje,że po około 8 myciach,bo inaczej będę musiała ściąć końcówki na około 4,5 cm,bo mama pomagając mi farbować włosy za daleko nałożyła szamponetkę).



Kupiłam sobie również dwie kosmetyczki. Takie jak na zdjęciu,tylko,że jedna mała,a druga duża. Wypowiadać się o nich raczej nie będę,bo co można o nich powiedzieć ? Kosmetyczki jak kosmetyczki.



Lakiery douglas kupuję tylko wtedy,kiedy mam kasę. Normalnie kosztują  25 złotych,ale ja kupiłam za 19,90 ten na pierwszym planie (nie wiem jak nazwać ten kolor,ale nazwijmy ciemno-różowym). Lakiery te są świetne. Nie schodzą z paznokci i łatwo się nimi maluje :) Gorąco polecam. Minusem jest jednak zdecydowanie za wysoka cena :(

9 komentarzy:

  1. Super notka. Byłam już tutaj kiedyś na twoim blogu i akurat pierwszą notką była notka z jakimś daniem. :) Blog masz bardzo ładny i super piszesz. Zapraszam na mój blog: http://stay-strong-witch-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dzisiaj mam zamiar właśnie kupić sobie jakiś szampon koloryzujący :)
    a tą kosmetyczkę mam taką samą XD
    fajny blog ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. rozjaśnianie cytryną? od razu po tym sądze że masz jasne włosy nie tak jak ja, ciemne które nie łapia koloru :P
    pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne lakiery i ta farba tez musze rozjasnic sobie wlosy <3
    dodalam sie do obserwatorow i licze na rewanz my-style-and-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog:)bede wpadac:) luknij na mój;
    http://vashappeningpotatoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetny kolor farby ja też sobie na taki pomaluję.! : DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta torba mi się bardzo podoba i moge ci pogratulować tych "łupów" ja chyba tez wybiorę się na zakupy na allegro :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba ♥.♥

    Proszę o rewanż ;)

    http://marleyowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń