środa, 4 lipca 2012

Uzupełnienie torby plażowej

Ostatnio kupiłam sobie torbę plażową,bo wiadomo,zaczęły się wakacje. Wczoraj zajęłam się rzeczami do uzupełniania jej. Post może,więc nosić nazwę również-poradnik dla Was-co wziąć na plaże ?
             Krem z filtrem 30
Nad morzem i jeziorem słońce świeci raz słabiej,a raz mocniej.Gdy jesteśmy w wodzie promienie UV padają na nas bardzo mocno ,więc dlatego,gdy wybieramy się na plaże należy wziąć krem z filtrem  ( szczególnie pierwszy raz,bo wtedy skóra jest do słońca nieprzyzwyczajona)
Wczoraj obudziłam się cała pogryziona przez komary.Z ciekawości postanowiłam posmarować ugryzienie (czy jakby to nazwać) ,właśnie tym  kremem.Po minucie zupełnie przestało mnie swędzieć! Krem jest pewnie też łagodzący- jeden produkt-dwa zastosowania :)
                         szczotka
Po kąpieli dobrze jest rozczesać włosy... Dlatego zawsze,gdy idziecie na plaże miejcie przy sobie szczotkę .Najlepiej,żeby była jak najlżejsza. Potem,w domu nie będziecie miały problemu z poplątanymi włosami




                              pareo
 

Pareo przydaje się,gdy chcę szybko polecieć z plaży do sklepu ( w dwuczęściowym stroju raczej nie wypada)
Z boku jedna propozycja wiązania pareo. Można je zdobyć w różnych cenach.W Polsce cena ich jednak jest dużo wyższa niż za granicą.W naszym kraju kosztują od 30-60 złotych,a w Tunezji 5 euro.




Do czego służy ręcznik plażowy,tłumaczyć nie będę. Jest to jedna z najważniejszych rzeczy,które trzeba wziąć ze sobą na plaże. Gdy oprócz pływania,chcesz się jeszcze opalać,musisz mieć ze sobą dwa ręczniki.




Nie będziesz raczej pływała z rozpuszczonymi włosami. Na plaże najlepiej jest zrobić sobie kok.Wtedy włosy się tak bardzo nie zmoczą. Jeśli jednak masz zamiar nurkować,to nie jest ważne,jaką będziesz miała fryzurę. Grunt,żeby było Ci wygodnie



Mam nadzieję,że mój post Wam się przyda.Na plaże warto jest jeszcze wziąć coś do picia,ale chyba to jest oczywiste.Życzę Wam miłego dnia :)

5 komentarzy:

  1. Oh, ja zawsze zapominam wziąć gumkę na plaże czy basen. A włosy mam dość długie, więc jest z nimi sporo problemów ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog ;p
    Obserwuje i licze na to samo ;)
    gwiazdy-plotki-i--caly-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super .
    Biorę to samo zawsze ;).
    Obserwuje i liczę na rewanż. ( komentarze i obserwacje )

    http://marleyowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zawsze bioręte rzeczy + okulary książka słuchawki:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pareo jest świetne :)
    Zapraszam do mnie na nowy post
    pamietnikniny1.blogspot.com
    Obserwuję bloga i licze na to samo Aga :)

    OdpowiedzUsuń